31 januari

2009-01-31 @ 19:45:07
Ja hurrni, snart är det februari. Det går ganska snabbt faktiskt. Jag sitter och gnäller över att jag vill ta studenten. Snart kommer det vara studentdagen, och jag kommer knappt förstå det. Troligtvis.. Men det är som sagt snart februari, inte juni.

Men ännu är det januari. Och det var en ganska fin dag faktiskt. Jag och Bella var ute och promenerade två och en halv timme idag, riktigt trevligt. Och igår kväll var förutom Bella även Oscar, Helene och Maria hemma hos mig. Oerhört trevligt och roligt! Och jag vann på Monopol! Det händer inte ofta, må jag säga!

Och Oscar är en sån räddaren i nöden och lånar ut sin kamera till mig, som jag kan använda till mitt projektarbete. Tusen tack, säger jag bara! Det gjorde mig riktigt glad. Nu ska jag bara komma igång med själva projektarbetet. Men det ska nog gå bra! Hoppas jag.. JO, det gör det! Nu ska man vara positiv här! Kom ihåg det; var positiv!

Ciaoser!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

vetduvadjagvetintevadduharförprojektarbete!!! O M G lixom!

2009-02-02 @ 20:55:34

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com