7 januari

2009-01-07 @ 20:45:53
Som ni kanske kan se har jag påbörjat förvandlingen av min blogg. Jag har inte gjort mycket och det blev konstigt, men jag ska fixa och dona så gött jag bara kan. Jag är ju inte så high på allt det här, men jag lär mig ^^ Så ha tålamod, och hoppas ni orkar läsa bland byggdammet!

Idag har jag i vilket fall som helst börjat skolan igen. Var lite halvkasst, men håltimmen var sjukt kul! Falsksång is the shit!

Och FÖRKYLD är jag också. Woho! Jag vill bara ligga hemma och sussinanna. Men jag är självklart inte tillräckligt förkyld för att vara hemma. Men det är bara att gilla läget!


Nu ska jag nog ta mig en kopp te, kanske en värmande dusch, och sedan får vi se hur det går.
Tack och hej!
Och vem vet, det kanske är något nytt som ändrats nästa gång ni kikar in?

Ciao!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Hi-Expod

jag bheöver osså varmdusch :( Is kallt!! Men de står 2 byggarbetare i badrummen och fixar, och jag känner inte för att dra fram mini-koven då :(

2009-01-08 @ 09:22:54
URL: http://hi-expod.bloggagratis.se
Skrevs av: Katinka

haha, de känns som om nåt är fel när de enda som är roligt är håltimmen xD Men krya på dig sötis, för snart vill ja kunna dra ut dig i kylan på en promenix elr nåt <3

2009-01-08 @ 09:44:59

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com