Musikspelaren!

2009-01-23 @ 17:23:27
Om ni är här och kikar ofta kan ni se att det har blivit ytterligare några ändringar på designen. Fixat headern, ändrat texten och sist men inte minst; musikspelaren!

Jag har lagt in lite olika låtar som jag för tillfället tycker om eller lyssnar mycket på. Förhoppningsvis finns det någon låt som lockar er, om inte har ni i alla fall fått reda på lite om min musiksmak :)

Musiken kan nog ändras till och från, då jag lyssnar på det mesta, så kolla ibland :)

Så vill ni lyssna på mitt lilla urval så är det bara att köra igång på 'play' och njuta! Ni får även slänga iväg en kommentar om era åsikter om designen. T ex om texten är svårläst, om färgerna är konstiga eller om något ni tycker om. Uppskattar konstruktiv kritik, det kommer mer ändringar längre fram! Men ha i åtanke att jag är ganska ny på det här, tack.

Trevlig helg så länge ;)

Skriv nåt fint
Skrevs av: Linda

Fin blogg! Och musiken i musikspelaren är kanon!

2009-01-23 @ 18:52:31
URL: http://www.rosettflickan.blogspot.com/
Skrevs av: Katinka

Coolt med i-poden :D ja vill också ha en sån snygg, men som e flerdimensionell liksom ;)

2009-01-24 @ 13:23:20

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com