Partypooper!

2009-03-27 @ 21:10:10
Alltså jag har ju inte skrivit på ett tag nu.. Saknat mig? Haha, nej men allvarligt.. Jag har under veckan haft min premiär på Dårfinkar & Dönickar. Jag var lite körd i halsen och jag tyckte personligen att jag sjöng otroligt surt. Inte falskt, men lite surt. Men jag tycket det var otroligt roligt, så det gjorde ingenting, för min del!

Och jag skulle ha gått ut idag med de härliga tjejorna, var faktiskt sjukt peppad. Men sen kom tröttheten ikapp mig, tillsammans med en påminnelse om att jag inte har några pengar, och en förbannad snöstorm. Så jag tappade all lust jag äger och har...  Så här sitter jag; hemma på fredagkväll och tittar på Let's Dance-finalen. Höll på Morgan innan, men jag tycker Magnus och Annika ska vinna nu. Dels för att de verkar så härliga, och dels för att Annika kommit tvåa två år i rad. Nu är det hennes tur!

Jaja, jag hade inte tänkt sitta och diskutera Let's Dance. Men jag har inte så mycket mer att skriva. JO, jag skoja!! Vi ska åka till London! Ja, jag och resten av min engelska c-grupp. HELT SJUKT roligt! Gud så taggad jag är! Hur kunde jag nästan glömma det? WOHO!

Kärlek!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com