Torsdagspepp.

2009-09-16 @ 23:01:41
Imorgon är det torsdag, och det är en av två dagar som jag faktiskt har planer på, under veckorna. Jag har börjat powerwalka på morgonen, med Jessica. Väldigt trevligt. Det är förvisso bara andra gången imorgon, men dock! Och på kvällen är det musikal-övning. Underbart roligt. Fast.. ja, jag får lite ångest samtidigt, för jag är så värdelös på allt vad teater heter. Verkligen! Men övning ger färdighet, inte sant?

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Du är inte värdelös på teater!!! Å jag tycker de är skitkul att du börjat i musikalgruppen :D

2009-09-18 @ 11:57:00
Skrevs av: Viktoria

Åhh, musikalövning? Usch vad avundsjuk jag blir... Är det i Stockholm allt händer? Jag älskar ju musikal men det är så svårt att hitta musikalgrupper här i Sundsvall. Har fått sjunga, spela teater och dansa var och en för sig istället men det är ju inte samma sak :(

2009-09-19 @ 23:41:04
URL: http://viktoriahard.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com