Andreas Grega

2010-04-02 @ 13:46:04
Jag är fullkomligt kär i Andreas Gregas musik. Helt underbar på alla sätt och vis. Musiken är så härlig, texten är.. oförklarlig och hans känsla går nästan att ta på. Så för er som inte hört; lyssna! Det är ingen film att se i klippet, det är bara musik, men det är ju musiken som är grejen.



Och för er som har Spotify kan ni lyssna in hela hans album här;
Andreas Grega – En sak i taget

Jag hoppas ni hittar det jag hittat i musiken. För jag älskar det!

Nu ska jag göra mig i ordning, för jag och mamma ska åka och kolla på någon påskkonsert. Vet knappt vad det är, någon körsång av något slag. Ska bli spännande. Jag hoppas jag inte stör för mycket bara, med mitt hostande och snörvlande.

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

andeas greeeeeeeega och louiseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mina älsklingar men sorry andreas louise är typ 298436723% bättre än dig!!!

2010-04-02 @ 14:19:21
URL: http://medurs.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com