Måndag 13/4-10

2010-04-13 @ 19:31:27
Nu var det bestämt, en månad till på praktiken. Tummen upp på det! Det finns ju förvisso roligare saker än Konsum, men jag är tacksam för det jag får.
Och mina 8 veckors sommarjobb blev 5 veckor. Men jag jobbar i alla fall tidigt på sommaren, så då får jag pengar och ledighet när det är som varmast och härligast :). Jag är helnöjd!
Och sen börjar jag förhoppningsvis plugga i höst. Och jag börjar bli lite nervös. Om två dagar är sista anmälningsdag, och jag har skickat in 5 anmälningar. Men jag har börjar få en massa jobbiga tankar som gör mig stressad;
"Borde jag söka något mer?", "Har jag prioriterat mina sökningar rätt?" osv. Det är lite jobbigt! Men om två dagar har jag inget val längre, men morgondagen kommer nog vara påfrestande, haha. Men det ordnar sig nog. Hoppas jag...

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com