Det går bra nu

2010-12-08 @ 13:08:56
Igår höll jag min muntliga presentation på spanskan, och det gick faktiskt ganska bra. Så det är avklarat nu. Så nu har jag en helt vecka på mig att bara fokusera på att plugga för tentan. Sen är det för fasen klart! Åh, vilken lycka detta är!

Men till nåt annat än plugg:

Vårt kök börjar äntligen bli klart!

Det gick från detta:



Till detta:



En viss förbättring kanske? :D Det resulterade i alla fall i att jag har bakat lussebullar.
Men tror ni inte att det har börjat lukta mögel i underskåpen nu också? För de tog ju bara bort överskåpen. Men på sätt och viss hoppas jag att de måste ta bort de nedre också. Jag är bara så himla trött på att inte ha ett kök, utan en arbetsplats i hemmet. För det tog jättelång tid sist, och om de ska göra underskåpen tar det nog ännu längre tid, med tanke på bänkskivor och diskbänk och golvmatta och allt vad det är. Men vi får se hur det går.

Jag har dessutom börjat en 6 månaders prenumeration på ELLE, och då skulle man få en liten premiepresent. Och den kom igår. Mascara och läppglans, helt gratis. Jo, man tackar! Då blev den lilla tjejiga tjejen i min lycklig. Gratis smink, hoho jaja :)

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com