Fäääääärdig!

2010-12-15 @ 17:33:19
Tenta idag. Det gick betydligt bättre än jag trott att det skulle göra, men jag tror att jag ändå ligger på gränsen till underkänd. Så det gäller bara att hålla tummarna till jag får resultatet. Men hur det än går så känner jag att en omtenta inte gör någonting, för nu har jag absolut inga fler lektioner. Och det är jättejättejättejätteskönt! Så nu ska jag bara slappna av, äta gott, sova mycket, umgås med vänner, ha så sjukt trevligt som en människa kan ha.

Och jag ska försöka börja med att städa mitt rum lite grann, så jag får lite julrent, så här lagom till avslappningen. Jag slappnar faktiskt av betydligt mer när det är rent omkring mig. Blir liksom så där rastlös annars. Men nu har jag ju tid på mig! Haha, så skönt!

Fast jag tror inte riktigt jag greppat om att jag är färdig med spanskan ännu. Har fortfarande tenta-nervositeten som kryper i magen. Men det släpper nog om ett par timmar, och då kommer jag go crazy. Inte lär jag somna tidigt i alla fall. Men vad gör det?! :D

Puss!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com