Fail

2010-12-21 @ 09:59:22
Igår gick jag och lade mig tidigare än jag gjort det senaste kvällarna. Jag läste en timme, sen skulle jag sova. Bara det att det tog fyra och en halv timme innan jag somnade. Och det var ju ingen djup och trevlig sömn jag hamnade i. Jag har vridit och vänt mig hela natten, vaknat till, för att till slut vakna ordentligt vid klockan sju, efter ungefär två timmars sömn. Nu känner jag av en viss halsbränna.

Fy, så obehagligt.

Jag är helt slut! Och jag kan inte komma på nåt sätt att fixa till det, förutom att lägga mig igen. Och då kommer jag sova bort hela dagen. Och det har jag verkligen inte tid med. Inte det minsta faktiskt. Jag får helt enkelt ha en sån där jobbig dag idag, då ingenting går som det ska. Varför inte? Jag måste ändå ut i de 13 minusgrader som råder utomhus.

Fy, så obehagligt.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com