Mån 2010-12-06

2010-12-06 @ 17:55:11
Idag åkte jag till min syster för att börja ge tillbaka för hennes hjälp igår. Hon har också jättemycket att göra, och hon behövde plugga. Så jag åket dit för att ta hand om barnen så hon kunde få lite lugn och ro. Och självklart hade min systerson en sån där dag då han är jättetrött och skrikig, och absolut inte vill bli passad av mig, utan det är bara mamma som gäller. Men jag hoppas syster min fick lite gjort i alla fall. Jag hade kunnat stanna längre, men vi åt nån rätt med grädde i, och

laktosintollerant Louise + icke fungerande-medicin = Louise har förbannat ont i magen.

Så jag var tvungen att åka hem. Men jag var där i lite över fem timmar, så jag hoppas verkligen att det hjälpte lite grann i alla fall.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com