Segt segt segt

2010-02-12 @ 22:02:55
Idag har jag haft världens segaste fredag. Ever. Snacka om att vakna på fel sida. Har känt mig jätteoff hela dagen. Nej förresten, jag tror det började redan igår. Det kan vara så att jag håller på att bli förkyld, har lite sådana känningar. Jag ska försöka låta bli dock. Börjar ju praktisera på måndag.

En positiv sak jag gjort idag dock är att jag hade en telefonintervju hos Gröna Lund, och de vill att jag ska komma till dem på en gruppintervju nästa måndag. Nervöst. Men kul! Jag hoppas det går bra.

Men det är faktiskt typ det enda jag gjort idag (om man bortser en viss tid med gitarren). Så oerhört slött. Får väl aktivera mig mer imorgon istället.

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

vet du vaaaaaaad? såna dagar har jag haft i en hel vecka nu och jag är så less på det men samtigit orkar jag lixom inte på morronen när jag vaknar. så jag bara sover och sover och heltplötsligt är det kväll.

2010-02-14 @ 23:54:47
URL: http://medurs.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com