Sommar = Spontanitet

2010-07-11 @ 17:37:43
Är just hemkommen från en 6 timmar lång vistelse på stranden. Vi visste inte var vi skulle när vi satte oss på bussen, men vi slutade vid Tyresö Strand, och det var väldigt mysigt. Men man är lite härligt gosig i både kropp och knopp efter all denna sol. Men brun och fin blir man i alla fall!

Det är många som tycker att det är för varmt ute nu, men jag kan inte låta bli att njuta. Jag har väntat så på att en sommar som denna ska komma, och nu är den här. Jag klarar inte heller av att sitta hemma på eftermiddagar, kvällar och helger när det är så här fint väder. Jag försöker se till att göra någonting varje dag. Det har gått ganska bra, och helt ärligt; jag tror aldrig jag har haft en bättre sommar.

Jag önskar jag hade tagit med kameran idag, och alla andra dagar, men jag är lite dålig på det. Så ni får nöja er med orden. :)

Sommarkärlek till er alla

<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com