Blivande iPod-ägare.

2010-06-17 @ 14:00:28
I måndags eftermiddag beställde jag ett stycke iPod! Min allra första. Nu går jag här och väntar som på nålar. Ska bli så kul! Har velat ha en ganska länge. Just nu går jag omkring med mp3 i min mobil, men jag tycker om att kunna gå ut på promenad, eller joggingtur med musik i öronen, utan att behöva ha telefon med mig. Kan inte riktigt koppla av på samma sätt. Jag kollar antingen klockan, eller tänker att "snart ringer eller smsar någon. Ska jag då stanna, eller ska jag försöka smsa/prata i telefon samtidigt som jag joggar?"
Känns mycket mer lockande att kunna springa genom skogen med tankar som bara handlar om att "den här låten alltså.. helt underbar!", medan man går där och nynnar med.

Och igår kom en avi från posten. Jag blev totalt eld och lågor! Tänkte att de var himla snabba med att skicka min nya lilla fina sak, men sen! Sen kom världens antiklimax. Visade sig vara en avi till mamma, för hon fått något från Lyssnarklubben. Låter ju lagom tråkigt. Så nu går jag här och väntar igen, haha.

Har för övrigt beställt en Lila iPod Nano med 8GB. Jag är lycklig nu, hur lycklig kommer jag inte bli när den väl kommer? :D

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com