Jag tror på sommaren!

2010-05-17 @ 16:26:14
Jag tror i alla fall att den är här nu. Det kanske blir några lite svalare dagar, men det blir nog inte så många bakslag till nu (ta i trä).

Och jag är helt värdelös på det där med att blogga, men jag får skylla på Konsum, fint väder och fina vänner. För det är ungefär så jag spenderat mina dagar.

I fredags hade jag sista praktikdagen på Konsum, så nu är jag sysslolös igen. Jag har förvisso fått lite extrajobb på Konsum, sådär några timmar i veckan eller när det behövs, åtminstone maj ut, eller till jag börjar mitt sommarjobb. Det är väldigt härligt, lite cash. Det känns som att det börjar ordna sig lite grann. Lite pengar, mer pengar i sommar, troligtvis plugg i höst. Och innan dess är det ju en underbar sommar att se fram emot.

Helt galet vad jag längtar! Jag vill bara åka landet runt med alla vänner och bara skratta, sola, bada och mysa. Åh vad jag har längtat efter det här vädret.


Ni får leka med mig i sommar, jag kommer vilja göra nåt med varenda stund av min lediga tid. Bara så ni vet, det är lika bra att ni planerar in det! :D

Kärlek till er alla! <3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com