Gråtfilmer

2010-11-21 @ 00:59:09
Ja, gråtfilmer. Sådana filmer som jag kan gråta en halv evighet till, även efter att de slutat. Det kanske låter helt sjukt, men jag älskar sådana filmer. Andra kanske bara tycker de är jobbiga, men jag är en sån där som kan ladda ur spänningar ur kroppen och sinnet genom att sätta sig och gråta en skvätt. Och då är det skönt att ha något som får det hela att riktigt komma igång.

Och en gråtfilm är precis vad jag har sett på! Närmare bestämt The Last Song. Den är baserad på en bok av Nicholas Sparks, som har skrivit flera av böckerna som blivit några av mina favoritfilmer. Gråtfilmer, allihop. Bland annat så finns där A Walk To Remember, The Notebook ("Dagboken" på sv.) och Dear John. Den sista har jag inte sett, men jag vill gärna se den, och jag har planer på att se den. Mestadels för att det verkar vara just en sån där gråtfilm, som jag tycker så mycket om.

Så om ni är en sån som också vill se en gråtfilm rekommenderar jag någon av filmerna baserat på Nicholas Sparks böcker. För han är uppenbarligen bra på sådana.

Och på tal om annat fint är denna låt en sån där som jag kan sitta och småsnyfta åt. Sarah Dawn Finer – Kärleksvisan

Men nu får det räcka med sorgligheter för tillfället. Hoppas ni är glada ändå.

<3

Skriv nåt fint
Skrevs av: Elin

Åh, jag har tänkt se The Last Song... Grejen är att jag inte gillar filmerna som är baserade på Nicholas Sparks böcker särskilt mycket - utom Dear John...

2010-11-21 @ 01:29:34
URL: http://thesedaydreams.blogg.se/
Skrevs av: jess

åhh a walk to remember! vi såg den jämt ju

2010-11-23 @ 17:30:54

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com