Lör 2010-11-27

2010-11-27 @ 14:34:43
Här sitter jag i på lördag eftermiddag. Jag äter risgrynsgröt och lyssnar på julmusik. Fast det tar inte lång tid innan jag byter till Michel Bublé's "Feeling Good". En live-version från Madison Square Garden som jag har blivit helt förälskad i. Och jag var redan förtjust i låten. Men den här visar verkligen på hans musikalitet. En riktigt begåvad människa.

Sitter även och väntar på att min bror ska bli klar i duschen (vilket han precis blev, bara för det). Jag ska in och duscha för att sedan göra mig i ordning. För ikväll blir det fest! De två underbara brudarna Linnéa och Simone ska ju firas, och det med middag och dans hela natten. Och inte nog med det; det är en hattfest, där en hatt är ett måste! Hur kul som helst!

Trevlig helg, och en trevlig första advent.
<3

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com