Döda mig nuuuu

2011-04-07 @ 23:50:19
Eller gör inte det. Låt mig bara gnälla lite..

Jag har nyss skickat in världens sämsta bokrecension någonsin. Jag tror aldrig jag skrivit något så oinspirerande och osammanhängande i mitt liv. Jag vet inte ens om jag själv hänger med. Men jag hade tio minuter på mig till min deadline, och jag visste att jag skulle missa den om jag hade börjat ändra på massa grejor. Så nu är den inskickad, och jag har redan ångest. Döda mig..

Och musikalrepet var sjukt oinspirerande. Vet inte om det var pga stressen  och tankspriddheten eller om det helt enkelt VAR oinspirerande. Hur som haver, förlåt att jag gnäller. Nu är det klart, det är fredag imorgon, jag ska snart sova.

Och jag ska ha sånglektion på söndag. Vilket ska bli riktigt kul. Men lite nervöst, för jag känner verkligen hur osäker jag kan vara på rösten. Men det ska det bli ändring på!

Ps, ser jag så där förvirrad och borta och stressad ut nästa gång ni ser mig, lappa till mig på armen och säg åt mig att ta några djupa andetag. Jag behöver det!

Ciao!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com