Första helgen i april

2011-04-03 @ 21:20:55
Fredag
Jag vaknade som sagt tidigt, men lyckades just därför få tag i en klipptid på förmiddagen. Det blev bara att toppa och fräscha till, men det känns tusen gången fräschare än innan, så jag är helnöjd ändå.
Efter det blev det hem och plugga lite, för att sedan dra till Farsta och Friskis&Svettis. Det blev ett danspass, som faktiskt var riktigt roligt! Det får bli ett pass jag går på fler gånger. Men främst av allt - efter det skyndade jag mig hem för att laga mat, och göra mig i ordning, för sen åkte jag till Tove för en filmkväll med lite sköna människor. Och Tove hade gjort en väldigt god cheesecake. Mumma!

Lördag
Jag tog en liten sovmorgon, för att sedan på tidiga eftermiddagen ta en promenad till Farsta och tillbaka med Jessica, för att sedan åka hem och ta det lugnt några timmar. För sen var det dags att möta upp Ami och Tove för att åka till Lovisa, ute i Rinkeby, där det var musikalhäng. Det var riktigt kul, även om det tog ungefär sådär en och en halv timma att komma hem. Men som sagt, helkuuul!

Söndag
En väldigt lugn dag. Tog en lång frukost, satt och läste ganska länge, åkte med pappa till Farsta för att dels lämna syskonbarnen som var här och dels för att vara med då pappa köpte en systemkamera. Det är vad jag kallar nice! Det blev en Canon, och både han och jag vet att jag kommer använda den mer än han kommer. Men det har ju inte jag något emot, haha.

Det var min helg, just nu sitter jag och tittar på någon film på tv, och ska snart ta mig en härlig kopp te, innan det är dags att sova, för att möta en ny vecka. Känner mig ganska lugn, med tanke på att det är söndag. Men det kan bero på att jag inte har några lektioner imorgon, hehe.

Hej svejs!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tommy

Canon is tha shiet, välkommen till Canonklubben ;)

2011-04-04 @ 08:40:48

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com