Ons 13 april

2011-04-13 @ 18:40:50
Man tycker att man har kollat igenom allting så himla noggrant. Man tycker att man vet vad som behövs, man tycker sig ha hyfsat koll. Men när det kommer till kritan så har man ingen koll alls. Jag har hållt på hela dagen med mina ansökningspapper till folkhögskolor, och jag håller på att bli helt galen. När jag äntligen tror att jag börjar bli ganska klar så inser jag att jag inte har allt jag behöver och att en av skitskolorna ska ha en jäkla sökningsavgift! Och det gör mig så arg, för jag blir så omotiverad när pengar plötsligt har nåt med nåt att göra. Jag hatar pengar. Eller snarare så hatar jag väl bristen på pengar, annars hade det ju inte varit något problem. Luften bara gick ur mig.

Och jag hade ju tänkt att jag skulle ha varit klar för länge sen, och att jag hade haft hela kvällen på mig att packa i lugn och ro. Men jag kommer säkert packa ända fram till klockan två inatt. Och så ska jag upp tidigt. Och jag kan inte sova på tåg. Jag får sova när jag kommit fram till Göteborg, medan Simone är på sin kurs, hehe.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Nej åhhh vad jobbigt! Peppar dig så gott det går på några mils avstånd mellan oss, haha. Vi kan "dö" lite i soffan och lyssna på vacker musik när vi kommit hem hit! Puss och pepp på dig!

2011-04-13 @ 19:47:56
URL: http://http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com