Pack-gurka.

2011-04-13 @ 23:08:04
Pack-åsna är så gjort. Nej, skämt å sido - hur kan man packa lika mycket som jag gjort, för fem dagar i Göteborg? Det är helt sjukt! Och jag är inte ens klar än. Och varför tappar man bort det man ska ha med sig? Vart tar grejorna Vägen liksom? Och VARFÖR?

Förstår ni vilka existentiella frågor jag tampas med? Och jag måste gå upp så tidigt imorgon, jag borde sova vid det här laget. Uj uj uj. Jag gör alltid så här när jag ska åka någonstans. Men förhoppningsvis slår västkustluften... ja, luften ur mig, så jag sover riktigt Gött imorgon kväll.

Och jag var nyss tvungen att för första gången TA pengar från mitt sparkonto. Det kändes, kan jag tala om.
Hur som, jag har ingen dator med mig till götet, så vi hörs om nån vecka. Ha det!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com