Tis 5 april

2011-04-05 @ 15:19:53
Det känns som att klockan är jättemycket, fast den bara är efter tre. Vet inte om det är för att jag fått en del gjort. Var ute och tog en morgonpromenad med Jessica, åkte hem och duschade, satte mig och läste ett tag, strövade omkring hemma. Jag tror nästan att klockan börjar närma sig sex, sju på kvällen, fast det är ett par timmar bort. Men det är skönt, då har jag mycket tid över. Och jag behöver i princip läsa majoriteten av det jag har kvar på min bok. Den är förvisso riktigt bra, och spännande, så det är lättare än, säg... Oliver Twist! Men jag tappar ändå koncentrationen ibland, så då måste man liksom ta en kort paus, annars blir det bara värre.

Boken heter i alla fall "Enduring Love", skriver av Ian McEwan. Den är riktigt spännande, och det gör det där med läxor helt plötsligt mycket roligare, otroligt nog. Och den finns tydligen som film, så när jag är klar med uppgiften ska jag absolut se den! Men detta som sagt efter jag är klar, jag vill inte bli påverkad av en film när det gäller en bokuppgift. Men vill ni ha en spännande bok att läsa, så läs den.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com