Fre 26 augusti

2011-08-26 @ 14:32:34
Jag tänkte att det bara var ett par dagar sedan jag uppdaterade sist, men det är ju nästan en vecka sedan. Men så går det väl när man har fullt upp. Men i korta drag har jag haft en underbart fin och rolig vecka. Dans, sång, drama och lek i massor och skratt i mängder. Jag hade min första balettlektion igår, och igår inhandlades det även jazzsneakers och teknikskor till baletten! De kommer om ca två veckor, så det ska bli jättespännande att dansa med dem!

Det enda som inte är nice med den här veckan är att jag blivit jätteförkyld! Sist jag var så här förkyld var cirka ett och ett halvt år sen, så det är väl dags, och jag är inte alls förvånad över att jag blivit förkyld. Det är lite tråkigt bara. Speciellt med tanke på att jag tänkte dansa jättemycket i helgen och lära mig det jag behöver lära mig. Men jag hoppas det blir bättre snart, så jag kan köra igång igen. Men nu i helgen blir det nog bara att ta det lugnt faktiskt. Hur lugnt det nu kan bli, när man bor på internat, haha!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com