Mån 15 augusti

2011-08-15 @ 23:23:46
Hej folket! Denna helgen har varit så mycket att jag tar det i lite korta drag.

I fredags var jag och Simone på Gröna Lund och såg Orup. Det var faktiskt riktigt skoj, och jag är riktigt glad att jag hann gå på hans konsert innan jag flyttade, eftersom jag missar många jag vill se nu.

I lördags packade och tvättade jag hela dagen, fram till kvällen då jag gick ut med Linnéa, Helen och Simone. Det var så underbart trevligt och roligt, tack tjejor!

Och igår packade jag klart det sista innan jag, mor och far satte oss i bilen och började fara neråt i landet. Vi övernattade på ett urgulligt vandrarhem i Strömsnäsbruk, för att idag köra sista biten till Markaryd där jag nu flyttat in! Har med mig kläder så det räcker i flera år, instrument, och så. Men dåligt nog av mig för lite personliga mysighetssaker. Men det är inte så mycket som jag känner saknas så de tar jag nog nästa gång jag kommer hem.

Jag ska försöka fixa bild snart, men idag har varit så mycket med ny stad, ny bostad, nya människor och allt vad det är, så det är inte fixat ännu. Men nu är det dags för mig att sova, för imorgon har jag första skoldagen! Spännande och superroligt att få komma igång! Uppdaterar mer snart igen!

Hej så länge!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com