Ons 17 augusti

2011-08-17 @ 23:44:33
Det känns så overkligen alltihop. Hela den här upplevelsen är väldigt sjuk att slängas in i. Man lever som i en helt annan värld, det är så mycket nya människor och intryck så man inte vet vad man tror och när man sedan lägger sig och ska sova så kan man inte riktigt sova, för det är så mycket att bearbeta och man kan inte hindra sig själv ffrån att undra vad som egentligen händer?

Men förstå mig rätt, jag har det så fruktansvärt bra. Jag har aldrig känt mig så nära människor som jag gör med de här, som jag träffade första gången i söndags eller måndags. Vi hade mentorstid idag och det var en häftig stämning och atmosfär, allt kändes så positivt laddat och fint. Och hela kvällen har vi suttit och sjungit, druckit vin och ätit ost med kex medan det blixtrade på himlen utanför. Så fint! Men vi får väl se hur lång tid det tar innan folk går en på nerverna, haha!

Men nu måste jag verkligen sova! Dans, drama och sång står på schemat imorgon, och jag ska vara i dansalen och börja värma upp kl 7.45. Så jag hoppas ni har det bra, stora kramar! Höres!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com