Tors 18 augusti

2011-08-18 @ 17:12:16
Halli hallå! Jag ska snart iväg på internatmöte, så jag kanske uppdaterar mer senare ikväll. Men jag tänkte bara slänga upp adressen hit om det är någon som skulle få för sig att skicka något via post. Och adressen är:

Markaryds Folkhögskola
Louise Oliviusson
Show & Musikal
Kronobergsgatan 6
285 37 Markaryd


Skulle jag inte få nåt brev gör det inget, jag förväntar mig inget. Men funderar ni på att skriva en rad så tveka inte, jag blir glad för det lilla!



Hej igen!

Nu har jag haft internatmöte, ätit middag, spelat ett par parti UNO, ätit middag. Huj, vad jag är trött. Vi har ju haft första ordentliga skoldagen, börjat av dansklass efter en natt med ganska lite sömn. Så jag ska försöka komma i säng i hyfsad tid, samtidigt som jag bara vill umgås med alla. Men jag får tänka på mig själv också. Men det ordnar sig nog fint det där.

Och snart är det ju helg! Fina grejor. Och imorgon ska vi tydligen ha fest! Första festen, ska bli riktigt roligt.

Hörs!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com