Tis 13 december

2011-12-13 @ 22:26:26
Jag börjar bli riktigt slut och förbi nu. Hela min kropp värker och är trött, från topp till tå. Och med det kommer min hemlängtan. Har pratat med både syskon och föräldrar betydligt fler gånger den senaste veckan än innan, och jag börjar gråta nästan varje gång. Jag var till och med nära på att brista ut i gråt när jag precis innan en lektion ser att min syster skickat ett sms med orden "Kom hem!!! Jag saknar ju dig!!". Då var gråten nära. 

Det är den förvisso mest hela tiden, dessa dagar. Vi har nästan 12-timmars dagar varje dag. Vi repar så vi blir tokiga. Vi höll till och med igång från tidig morgon från sen kväll på lördag och söndag också, så min arbetsvecka är inne på den 9e dagen i rad. Man blir slut av att repa så mycket, tro mig. Och jag blir ju i sin tur lite extra känslosam, hehe. 

Och denna vecka har vi även lussat flera gånger om, åkt omkring på olika ställen. Vi har varit på Kulturhuset i Markaryd, på ett PRO-möte, i en lagerfabrik och på ett psykhem, och även i skolan. Så det är väldigt olika, men man får alltid jättefina reaktioner, så det är väldigt skönt i alla fall. 

Och på fredag slutar jag för terminen! Jag ska sjunga solo, och jag är lite nervös. Har inte riktigt ställt mig rakt upp och ner och sjungit inför en sån publik på ett tag. Men det ska bli kul, och jag hoppas att det blir bra. Och sen efter avslutningen är det lite lunch, sen packar vi in oss i en bil och beger oss mot STOCKHOLM! Så nu är det bara några intensiva dagar kvar, sen är det dags att ladda batterierna! 

Tjohej!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Du är så välkommen hem så! Jag saknar dig finis.

2011-12-13 @ 23:24:50
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com