Tors 15 december

2011-12-15 @ 20:48:33
Veckan i korta drag

Måndag: Repa, lucia, för att senare på kvällen ha mys- och peppkväll med klassen. Jag och några andra ordnade lite, så vi hade avslappning, pepplappar, och fika. 

Tisdag: Lucia, lucia, lucia, repa, repa, repa. På kvällen såg vi på teaterklassens pjäser som de själva gjort. Riktigt bra, och de bjöd på både skratt och tårar. 

Onsdag: Fortsätta repa, repa, repa, sista luciatåget, och sedan fortsätta repa. Där lyckades jag även slå foten i ett av våra podier, så jag är blå och öm och ena foten. Ser ganska läskigt ut faktiskt. Men jag tror att det kommer lägga sig, och skulle det mot förmodan inte göra det får jag gå till doktorn på måndag morgon. Typiskt bara att jag ska vara så klantig att göra det nu. Fast å andra sidan - hellre nu än på premiären (ta i trä). 

Torsdag: Repa, repa, kolla på Fritidsledarnas julshow, riktigt underhållande det med! Sedan var det dags att ha första genomdraget för Vinterrevyn. Det gick halvbra och halvkasst. I slutändan blir det nog hur häftigt som helst, men just idag var det sådär. Men det ordnar sig. 

Och nu är jag nyduschad och ska snart fixa mig en kopp te som jag kan sörpla på medan jag packar, för imorgon åker jag hem! Wiho! Ska bli så himla skönt. Men först ska vi ha avslutning, och på något vänster har jag frivilligt anmält mig till att sjunga, fast jag inte orkar egentligen. Fast jag vill väldigt gärna, så jag antar att viljan övervann orken helt enkelt. Och det är ju kul på sitt vis. Och jag får ju faktiskt lov snart. 

Men nu måste jag nog börja sätta fart. Hej så länge!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com