Mån 21 feb

2011-02-21 @ 15:29:46
Jag insåg just att det är väldigt synd att det är så kallt ute, så man måste ha långa byxor och grejor. För mina ben är faktiskt väldigt bruna för att vara mitten av februari (och det motsäger inte alls det jag tidigare sagt... Fast jag är brun på benen, blek i fejjan. Där har vi't). Och jag insåg samtidigt att det känns som att jag inte sett mina egna ben på länge om jag inte märkt hur de ser ut förrän nu, haha.

Jag håller nämligen på att städa och jag bestämde mig för att mina nya snickarshorts skulle vara bekväma att ha på sig då! Eller jag "städar". Plockar lite här, plockar lite där. Dammar lite si, dammar lite så. Flyttar lite hit, flyttar lite dit. Ni fattar grejen. Men mest av allt dansar jag bara. För att det är kul, och svårt att låta bli. Fast Ölands-släkten kommer typ.. när som helst, så jag borde verkligen fortsätta städa. Jag gör nog det.

Peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tovlov@soclog

maybe ^^

2011-02-21 @ 22:00:23
URL: http://Tovlov.soclog.se

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com