Nu är det kokta fläsket stekt!

2011-02-18 @ 00:34:29
Eller vad sjutton snackar jag om? Det enda som är kokt och stekt på samma gång är min hjärna. Jag har suttit och pluggat halva dagen, och hela kvällen, och nu är klockan natt. Min hjärna känns som en härlig röra av översättningar, engelska akademiska glosor och hur man skriver akademisk engelska. Jag är tacksam för fredag. Jag hoppas bara jag klarar tentan, för måste jag sätta mig och stirra ihjäl mig på de där förbaskade orden igen kommer jag nog bli galen. Så önska mig lycka till!

Och nu är klockan som sagt natten, och jag måste upp och skriva klart min himla paragraf imorgon. Så jag signar ut.

Peace!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com