Ons 2011-02-16

2011-02-16 @ 20:22:23
Ni vet när man snubblar över musik, som nästan ingen verkar ha hört talas om, men som är så där gudomligt bra att man bara måste lyssna på den om och om igen? Jag har en del sån musik. Och på något vis blir jag alltid så självisk när jag hittar sån musik som ingen har hört talas om. Det känns som att det är min musik, och det fina kommer förstöras om alla kan lyssna på den. Vilket är dumt att tänka när det är musik som typ... är världskänd och finns på Spotify och så där. Men sån är jag, lite smått galen så där! And I like it.

Det jag hur som helst ville få fram var att jag är lite smått besatt av ett band som jag hittade (dock tack vare min bror, men i alla fall), och jag vill bara säga att de är så sjukt jävla bäst, men jag vill samtidigt inte säga vilka det är. För magins skull, ni vet. Så ni kanske får veta sen, haha! Tills dess kan ni ju börja gissa er fram, om ni är alltför nyfikna.


Musik + blogg = noll gjorde läxor. Tummen ner.

Tjolahopp!

Skriv nåt fint
Skrevs av: josefine

haha, förstår exakt vad du menar när man vill hålla ett band för sig själv (kändisheten har förstört så många bra band för mig)! jag är likadan, men jag brukar först gå och säga till alla om det bra bandet och sen ifall de blir kända senare så blir jag putt över att jag inte är ensam om att gilla dom längre. dubbelmoral på hög nivå! haha :D

2011-02-17 @ 00:16:34
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/
Skrevs av: Helene

Jag håller exakt med!



ingen musik+inget bloggande=massor gjort!

2011-02-17 @ 20:48:58
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com