Ons 23 feb

2011-02-23 @ 20:32:33
Jag är väldigt tankspridd, och trött och seg om dagarna. Har väldigt mycket att göra. Men jag tänker inte tråka ut er med detaljerad beskrivning av det hela, så jag nöjer mig med att säga att jag är helt slut. T ex är klockan halv nio på kvällen nu. I vanliga fall brukar jag bli trött vid elva-tiden. Men jag skulle kunna gå och lägga mig nu. På stört. Och jag har ändå sovit som vanligt. Helt skum känsla. Men men.

Igår sades det hej då till Katinka som åkte till London idag. Det är helt galet! Och coolt. Men jag hade inte riktigt fattat att hon skulle åka, förrän jag kramade om henne igår kväll. Då blev det riktigt jobbigt inombords. Men jag hoppas vi ses hyfsat snart i alla fall. Det vore trevligt.

Men nu ska jag nog ta och se över morgondagens schema, ta en kopp te och sätta mig och vara social med släkten som är här.

Peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Katinka

Nämen vännen :/ Du får ju komma å hälsa på snart vettja! Annars kommer jag ju hem i juni, men det är ju ett tag kvar förstås. Puss <3

2011-02-25 @ 19:37:17

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com