Sön 27 feb

2011-02-27 @ 16:35:03
Jag känner mig lite halv illamående idag. Har gjort det ett par dagar. Inte så där så man känner sig hängig, men någonting som stör i magen. Förvisso stör alltid något i min mage, men jag känner skillnad på ont och ont. Jag hoppas bara att det inte är något som utvecklas till något som resulterar i att jag ligger hemma. Kan verkligen inte missa något i skolan. Och jag vill inte vara sjuk heller.

Men det kan vara allmän helg-trötthet också. Jag var galen nog och gick upp halv åtta igår för att träna. Och till min förvåning lyckades jag lura med Simone också. Stackarn.. Jag tänkter att jag skulle träna idag också, men jag tror jag struntar i det. Jag börjar stressa upp mig själv, över att jag inte pluggat idag. Alls. Jag har inte ens tittat på böckerna. Vilket jag borde.

Och på tal om stress. Jag började bli lite stressad av att jag inte får tag i någon av mina gamla sånglärare. En har svarat, och hon tar betydligt mer betalt än jag har råd med. Fan, säger jag bara. Och jag som hatar att vara tjatig och påträngande. Men den här gången får jag väl helt enkelt skita i det, och tänka lite på mig själv.

Jag hoppas det ordnar sig bara. Men nu orkar jag inte tänka på det mer. Jag orkar inte tänka alls. Jag vill inte tänka. För mycket att tänka på. Fan, säger jag bara.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

<3 åh!! <3 <3

2011-02-28 @ 07:40:19
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/
Skrevs av: Tommy

Tänk inte så mycket gumman, ibland känns det som havet försöker svälja en, men du har iallafall fina vänner som stöttar dig i allt. I do.

Iallafall hang in there!

2011-02-28 @ 23:22:01

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com