Fail på fail

2011-01-18 @ 12:52:11
Igår: "Jag ska träna imorgon, Nice!"
Idag: "Jag skulle ha tränat, men jag försov mig..."

Fail.

Vaknade alldeles för sent, hann inte ens avboka passet. Min väckarklocka hade inte ringt. Jag upptäckte att klockan var felinställd, och inte ringer alls. Vilket förklarar varför jag sovit så länge på senaste tiden, vaknat och undrat varför jag inte hör min väckarklocka längre. Men tur är väl att jag märkte det innan jag började skolan. Hade kunnat bli jobbigt annars!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Josse

oo JA! så fort jag tagit mig i kragen och köpt mitt f&s-kort så får vi gruppass-gympa ihop :D och awesome att du hitta min blogg! och jag din! yay!

2011-01-18 @ 23:00:23
URL: http://jossesomtalar.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com