Lör 2011-01-29

2011-01-29 @ 16:16:02
Ingenting blir som man tänkt sig. Det är var jag kommit fram till de senaste dagarna.

Torsdagen (som skulle bli awesome) resulterade i att jag var helt sänkt och sur hela dagen. Den slutade i att Lokomotiv Musikal valde att göra en musikal som inte många var särskilt insatta i, vilket jag verkligen inte hade trott.
Fredagens planer blev näst intill utsuddade. Jag mådde ganska kasst redan på torsdag kväll, så jag ställde in fredagens träningspass, och likaså utgångs-planerna med Tove och Josefine (vilket gjorde mig ledsen..). Jag och Helene var dock i Skärholmen och såg musikalrep, och det var kul. Roligast var att träffa gamla lärare. Jag känner mig alltid så hemma när jag är på Scengymnasiet. Saknar det faktiskt.

Och idag! Idag ska vi ha kalas för mamma som fyllde år förra veckan, och jag skulle baka muffins. Det började bra, blev kaos i mitten och helt okej i slutändan. Snacka om att jag kom upp i varv i alla fall.

Men nu ska det fortsätta städas här. Höres!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com