Ny vecka, nya tag.

2011-01-10 @ 23:40:35
Efter att ha varit i något halvdött slags tillstånd sedan juldagen, så får vardagen börja komma igång igen.

Jag har ju köpt Friskis-kort, så det ska tränas. Imorgon har jag registrering till engelskan, så det ska pluggas. På onsdag ska jag se Djungelboken på Stadsteatern, så det ska teatras. Och bäst av allt:

På torsdag är det musikal igen, så det ska musikalas! HALLELUJAH!

Jag träffade även en fin gammal klasskompis idag, mysigast i världen. Och vi är ju musiker båda två, och jag vet inte om han vet det, men han peppade mig att ta tag i mitt eget musicerande igen. För det mesta har jag bara suttit hemma och plinkat på pianot, för mig själv, medan jag märker hur jag tappar mer och mer teknik på sångrösten. Men nu får det vända. Jag är faktiskt riktigt sugen på att få köra på, och faktiskt få känna mig bra på det jag gör igen.


Ny vecka, nya tag!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com