Tors 7 juli

2011-07-07 @ 14:04:38
De två senaste nätterna har jag gått själv på jobbet, till skillnad från de andra dagarna då jag gått med någon annan. Det i sin tur innebär ju att det tar lite tid, för jag har ju inte samma flyt som de andra. Dessutom så verkar de andra typ flyga fram. Men det går i alla fall! Vilket onekligen är bra.

Men igår fick jag även reda på att Amanda kommit in på Musikteaterskolan i Bjärnum! Hon stod före mig på reservlistan vilket betyder att jag just nu är högst upp! Det är helt galet, och jag är så nervös, jag vill bara komma in! Vore lite tråkigt, och jävligt snopet, att falla på mållinjen så att säga. Nu är det så nära, så nära, och jag vill så gärna, så gärna. Så nu får ni verkligen hålla alla tummar ni någonsin kan.

Puss i sommarsolen

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com