Ons 15 juni

2011-06-15 @ 00:41:40
Idag (tisdag alltså..) har jag bara haft världens bästa hairday. Helt ärligt. Lockarna har kommit fram precis så jag vill ha dem, helt utan ansträngning och allt har bara sett jättefint ut. Underbart. Jag önskar mitt hår kunde samarbeta med mig så här varje dag. Helt ärligt - gud vad jag gillar mitt hår.


Ursäkta att jag ser astråkig ut, men klockan är ändå snart ett. Men mitt hår är fint. Utan mening att vara alltför mallig. Det kommer säkert kompensera finheten med att vara ett kråkbo imorgon. Så är allt som vanligt!

Tjipp haj!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Tompa

Ja, du har verkligen fina lockar nu :)

2011-06-15 @ 22:58:55
Skrevs av: Katinka

Ibland är det okej att vara mallig, det är ju inte som att du är det jämnt ;) väldigt fint vare, fast det tkr jag iofs att det alltid är!

2011-06-15 @ 23:01:50
URL: http://ninehundredmilesaway.blogg.se/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com