Mån 28 mars

2011-03-28 @ 16:17:41
Jag måste börja med att säga att mina föräldrar är bland de roligaste människorna jag vet! De fyllde båda 50 år i januari resp. april, samt firade 25 år som gifta i augusti. Förra året. De hade tänkt ha stor fest och hela köret lagom för att fira allt det där. För ungefär en minut sen fick jag ett sms om att nu har de bokat ställe. Bara så där ett år senare. Men ja, varför inte? Haha! Kul att de fick de gjort över huvud taget, jag förväntade mig nästan att det skulle lägga det på hyllan och damma av idén lagom tills de fyllde 60. Så i slutet av maj blir det fest! Och jag blev varnad redan tre år tidigare att jag skulle få ansvara för musiken. Bland mycket annat jag kommer få göra. Men det ska bli kul ändå!

Och när jag är klar med det måste jag säga att jag nog har de knalligaste rosa naglarna i stan. De skulle säkert lysa i mörkret. Och de är riktigt balla! Helt olikt Louise 2005 så älskar Louise 2011 riktigt riktigt riktigt rosa naglar. Helt olikt Louise 2005 så gillar Louise 2011 rosa. Det kan ju vara den största skillnaden. Faktiskt. Men som sagt, jag klagar inte. Och det är ju trevligare att bredda sin smak än att förminska den!


Uppdatering av bilder.

Och på tal om bilder så kommer en ny fin liten systemkamera att bli en del av vår familj imorgon! Jag längtar!

Peace!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simone

Jag vet att jag sagt det redan, men du anar inte GLAD jag är att du(ni)också ska få en systemkamera! Välkommen i klubben, haha.

2011-03-28 @ 19:17:06
URL: http://http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com