Sön 6 mars

2011-03-06 @ 15:51:07
Söndag, ännu en fin och solig dag. Och jag bara njuter. Men till mitt eget förtret är jag fruktansvärt dålig på att gå ut i solen. Men jag får försöka bättra mig. Och nu blir det ju faktiskt bara varmare och ljusare för var dag, så jag ska nog ta ikapp det där snart. Jag tror jag stannar inne för att jag känner att jag har jättemycket att göra, och jättemycket saker att ta itu med. Lite som om jag känner att jag inte har tid att ta mig ut. Vilket är dumt, med tanke på att jag inte ens gör det jag borde (återkommande tema i bloggen?). Jag får väl skylla på att jag har mycket att tänka på, vilket bara är en dålig ursäkt, även om det är sant.

Men jag ska sluta prata strunt, ta mig en kopp te och komma någon vart med alla mina saker att göra. För snabbt går det inte.

Take care!

Skriv nåt fint
Skrevs av: Helene

Jag måste ta mig i kragen nu verkligen! Vad sägs om att någon dag i veckan göra ett gemensamt ryck i pluggandet??

2011-03-06 @ 16:15:12
URL: http://hemmahelene.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com