Sön 1 maj

2011-05-01 @ 22:11:51
Igår var det Valborg. Och det var helkul. T o m när jag åkte till Farsta för att handla var det trevligt. Ett äldre amerikanskt par började prata med mig, och de var riktigt trevliga och berättade lite om dem själva och det var som en fin historia som man bara hör av 1 på 100 000 ungefär. Och sedan fortsatte kvällen så fint. Simone kom och åt middag med mig, och sen kom Gaby innan vi gick iväg för att fira valborg med lite musikalare, vilket var awesome.

Idag fyller jag år. Och jag har tagit det så himla lugnt. Fick frukost på sängen, låg kvar och drog mig ett tag, tittade på tv, lunkade omkring i lägenheten ett tag, ätit tårta, chillat, ätit god mat, och här sitter jag nu. Men mest av allt har jag fått så himla mycket fina gratulationer. T ex skickade Simone ett fint litet mail med en härlig gratulation. Tove ägnade ett helt inlägg på sin blogg åt mig, och en hel MÄNGD gratulationer har kommit, både på Facebook, sms och på telefon. Och jag känner mig så borskämd och ärad att ha så många fina vänner och släktingar runtom mig. Det är allt jag behöver.

Och nu tänker jag fortsätta de sista timmarna på min födelsedag med lite chips och läsk och något skitprogram på tv.

Hej så länge!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com