Lör 12 november

2011-11-12 @ 17:56:15
I torsdags fick vi äntligen reda på vad som ska hända på Vinterrevyn. Och oj oj oj, vad taggad jag är att bara sätta igång och lära mig alla sketcher, låtar och danser. Detta ska utan tvekan bli den bästa Vinterrevyn någonsin! Jag har fullt förtroende för min klass för att få det att fungera.

Jag har dels inte så mycket att skriva, och inte så mycket ork också. Men jag kan säga att igår hade vi drinkkväll, då vi klädde upp oss lite och gjorde drinkar och festade. Hur kul som helst faktiskt! Och om en halvtimme ska ett helt gäng på femton personer åka iväg till Halmstad och äta gott och gå på bio. Om vi får tag på biljetter, men annars hittar vi på nåt annat.

Tjohej så länge!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com