Lör 19 november

2011-11-20 @ 00:35:08
Klockan är egentligen över midnatt, men jag har inte gått och lagt mig ännu, så för mig är det lördag, hehe.

Veckan som gått har varit ganska håll-i-gång-ig, så igår var det väldigt lugnt här på internatet, och jag spenderade med fredagkväll med att tvätta, städa, duscha, dricka te och sitta och snacka skit med Teresa och Jessica. Väldigt skönt att bara ta det lugnt.

Idag har varit ganska soft också. Ett gäng av oss åkte och tittade på Sösdala Revy, där en av våra lärare är med. Efter det åkte vi hem, för att sedan knata iväg till Kulturhuset och gå på bio. Vi såg Breaking Dawn, vilken faktiskt var bättre än jag förväntat mig, eftersom jag faktiskt tycker att de tidigare filmerna är ren skit. Men jag älskar ju böckerna, så jag måste ju på något vis ändå kolla på filmerna, ni vet. Hur som, efter filmen gick vi tillbaka hem, tog en kopp te, och sedan har jag suttit med Johanna och Teresa och kollat på en film som heter "The invention of Lying", som var riktigt rolig. Den handlar om en värld där ingen kan ljuga, förutom en man som plötsligt kommer på hur man gör. Riktigt kul.

Och nu är jag trött och seg, så nu tänkte jag kolla på ett avsnitt eller två av Vänner och lägga mig i min säng och mysa tills jag somnar.

Tjohej!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com