Lör 1 oktober

2011-10-01 @ 22:33:04
Snabb sammanfattning sedan senast

Torsdag: Vi hade examination på baletten (vi filmade), vi hade redovisning av våra projekt. Det gick jättebra och var hur roligt som helst! Som tur är ska vi göra det på onsdag igen på cafékvällen som är då, så att fler kan se. Spännande!

Fredag: Lektioner som vanligt, slutade till lunch. Sen packade och städade jag, sedan började jag bege mig mot Stockholm. Jag skulle ha åkt Markaryd - Hässleholm, Hässleholm - Stockholm och samma väg tillbaka på måndag. På väg mot Hässleholm får jag ett sms om att mitt tåg på måndag är inställt. Redan där kände jag att denna resan inte skulle bli så kul. Väl på tåget får jag reda på att det inte alls går hela vägen till Stockholm, utan stannar i Norrköping där vi ska ta ett annat tåg till Södertälje för att sedan åka buss därifrån till Stockholm. På vägen ändrades det så när vi väl kom till Norrköping fick vi som skulle till Stockholm ta bussen därifrån direkt till centralen. Så till slut kom jag hem, tog en kopp te och somnade.

Lördag: Jag tog en härlig balkongfrukost med pappa i solen, sedan ringde jag SJ för att boka om måndagens biljett. Vilket slutade bra, tack och lov! Sedan åkte jag till Farsta och gick omkring och shoppade lite innan jag mötte upp min syster och hennes barn för lite lek i parken. Sedan blev det äppelpaj och barnfilm innan jag åkte hem och åt middag. Och här sitter jag nu och ska snart lägga mig. Vet inte om det är resan eller om jag är seg överlag, men jag är så himla trött.

Och imorgon ska jag till stan och shoppa lite till och så ska jag träffa min fantastiska kusin Lena! Det ska bli så roligt! Sen ska jag bara packa och sova antar jag, för jag ska åka strax efter sju från Stockholm Central på måndag morgon. Jag kan berätta att istället för InterCitytåg blir det X2000 och en timmes mindre resetid. Bättre resa för samma pengar. Tur i oturen!

Men nu blir det en kopp te, sen ska jag sova. Natti!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com