Tis 11 oktober

2011-10-11 @ 13:09:20
Ja då ska vi se vad som hänt under veckan.. Det blev inget ikea i fredags, och på lördagen skulle jag åkt till Lund, men det blev inte heller av, för jag hade så himmelens ont i magen. Så jag tog det lugnt, sen orkade jag mig till slut ut på en cykeltur med Teresa och Christine. Senare på kvällen var det tacokväll i Svalgården, sedan var det ost, kex och ytterst lite vin.

På söndagen var det väldigt lugnt även där. Minns inte att det hände något speciellt faktiskt. Jag dansade lite grann, sen var det gofika. Och igår var det bara en vanlig skoldag. Vi hade jazz, och det gick faktiskt riktigt bra. Det kändes som att jag tog i och var superkoncentrerad. Och vi var en liten grupp också, så då kunde man ta ut rörelserna också, och det var riktigt kul.

Och idag har jag än så länge bara haft mickteknik. Soul var temat och jag sjöng Son of a preacher man, och det gick riktigt bra! Både för mig och för alla andra. Det var riktigt kul, och jag är helnöjd. Jag har absolut ingenting alls att klaga på.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com