Förresten..!

2011-09-15 @ 12:59:21
Är det någon som vill följa med mig till Debaser Slussen den 31 oktober (ja, jag är i Stockholm då!) och se Wakey!Wakey! så säg till mig! Det är ett av mina favoritband, och jag bara måste gå. Och det blir ju så mycket roligare med sällskap. Så lyssna in dem och säg till om det är nåt som lockar.

Skriv nåt fint
Skrevs av: Simpan

Först och främst, asså det är så mycket LOUISE över den här musiken! Jag hade absolut hakat med om det vore så att jag var hemma då, för jag är ledsen att säga det men jag vet faktiskt inte om jag kommer hem innan jul!!!?



Vilket känns vore toktråkigt för då får jag inte träffa dig och krama sönder dig!!!

2011-09-16 @ 01:22:47
URL: http://saganomsimone.blogspot.com/

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com