Fre 16 september

2011-09-16 @ 21:56:01
Idag har jag köpt en cykel! Jag har känt att jag behöver en, här i Markaryd, och hittills har jag lånat nån cykel när jag behövt. Men jag vill ju liksom ha min egen. Och jag har ändå ingen bra hemma, så jag kände att nu är det ett gyllene tillfälle att skaffa sig en cykel. Så det gjorde jag!

Det är en svart historia, en 7-växlad damcykel med fotbroms, lyse fram och bak och en cykelkorg fram. Riktigt fin är den, och den går så bra. Jag är så glaaad! Äntligen en fin cykel som är bara min! Den kostade cirka sjutusen, men nästan alla cyklar var på rea, så jag betalade sextusen för den. Det är mycket pengar, speciellt som student, men jag tyckte den var fin, jag ville ha en med många växlar. Men främst av allt ville jag ju ha en cykel som jag kan ha när jag kommer tillbaka till Stockholm också, och jag tror att den kan hänga med ett bra tag. Så jag känner att det är värt. Jag vågar dock inte gå in och kolla saldot på mitt bankkort ännu, haha. Tror nog jag väntar till studiestödet kommer in, då ser det inte lika farligt ut. Höhö.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com