Lör 10 september

2011-09-11 @ 00:11:09
I torsdags hade vi uppvisning av vårt projekt. Och det gick så himla bra! Både min grupp och den andra gruppen var otroligt duktiga och man blev verkligen berörd. Både elever och lärare grät, och vi fick väldigt fin kritik så det var så himla kul. Men det märktes att vi börjar bli trötta för hela gårdagen spenderades i halvsovande tillstånd av i princip hela klassen. Men ändå lyckades folk på något vis ändå festa hela natten. Personligen var jag med, men jag drack ingenting. Men det blev ändå sent, för jag satt och pratade med folk, vilket förvisso var himla trevligt. Men vissa var ju fortfarande dragna när de vaknade imorse. Och inte hindrar det folk från att festa ikväll heller! Faktum är att i princip alla har festat hela kvällen. Själv gick jag in och låtsades vara social, drack ett par glas vatten och gick sedan in till Jessica och tittade på film. Så kul är jag. Och nu är de andra på stans enda krog, men jag och grannen ska sova. Men helt ärligt är jag inte alls på humör för festande. Jag är bara så fruktansvärt trött, så sömn är välbehövt. Jag förstår bara inte hur folk orkar.

Imorgon blir det nog väldigt lugnt också. Jag måste bli frisk, för jag vill åka hem. Jag måste hem. Både för att träffa Ofelia och resten av familjen, men mest av allt vill jag bara ur den här galna, underbara, intensiva, vackra, förskräckliga och fantastiska bubblan jag lever i. Men jag måste som sagt bli helt frisk först. Och har jag otur hänger hostan i ett par veckor. Men jag ska försöka ta hand om mig själv så att det går över.

Jag hoppas ni tar hand om er själva också!
Kram på er!

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com