Lör 24 september

2011-09-24 @ 10:49:14
Hej och hå, folkhögskolelivet.

Igår slutade jag skolan till lunch, och när jag sitter där och äter min lunch så kommer det fram att det är ett gäng som ska ta en tur till Malmö över dagen, och de hade några platser kvar. Och jag som inte brukar känna mig så impulsiv bestämde mig på två minuter att jag hakar på. Så vi var iväg till Malmö. Det var riktigt skönt faktiskt, att bara komma ur Markaryds-bubblan och se nåt annat. Dessutom fick jag köpt hårinpackning. Hallelujah!

Och efter det så var det tillbaka hem och eftersom att det är helg så var det fest. Här är det nämligen fest nästan varje helg, man avgör bara själv hur mycket man är med eller ej. Jag var med igår... Ojojoj, säger jag bara. Crazy shit, och idag mår jag som jag förtjänar, om man säger så. Och värst av allt är att detta bara var förfesten inför kvällens kalas.

Hej och hå, folkhögskolelivet.

Skriv nåt fint

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com