Lör 3 september

2011-09-03 @ 11:40:22
Igår slutade jag skolan kl 12 och efter det åkte jag, Alexander, Jessica, Sarah Ida-Maria till Ullared! Riktigt roligt! Jag har aldrig varit där förut, så det var riktigt kul och oj så vi skrattade och vilka härliga samtal vi hade i bilen. Men väl där köpte jag lite smått och gott. Ett par filmer (P.S I Love You, Step Up och hela första säsongen av Glee!), en skiva, ett par högtalare till datorn, ett gitarrställ, ett par korta träningsbyxor, lite schampoo och balsam. Men sist men inte minst köpte jag fryspåsar, haha! Riktigt kul var det faktiskt.

Sen åkte vi tillbaka till Markaryd där alla andra var mitt uppe i festandet och förandet inför kvällens kick off-party. Så vi svidade om, tog våra grejor och begav oss. Och där börjar förvirringen, haha. Ingen vet vart vi ska gå så vi irrade runt fram och tillbaka ett tag innan vi efter en lång stund hittade rätt. Men vissa hamnade på efterkälken så jag och Jessica letade reda på dem. Tyvärr tror jag att jag får huvudvärk av mina hosttabletter, så jag kände mig inte så himla partysugen faktiskt. Så jag stod mest och pratade med lite folk innan jag begav mig hem, tog en kopp te och gick och lade mig. Men det var riktigt roligt att träffa Amanda som också var där. Så det var kul.

Jag har dock inte sovit så mycket, knappt alls faktiskt. Så jag har varit klarvaken sedan klockan åtta, så jag har ätit frukost, tömt sopor i köket, bäddat min säng och just nu håller jag på att tvätta. Känner mig riktigt hurtig, speciellt med tanke på att jag planerar att fortsätta städa mitt rum och rensa och fixa i min garderob. Men det känns som en bra syssla för dagen. Jag tänkte ändå vara tyst idag så min röst kanske kan hitta tillbaka till nästa vecka. Så då kan jag lika gärna sysselsätta mig med att städa, för helt ärligt så har jag lite svårt att hålla tyst, haha.

Tur att jag kan blogga istället.
Tjipp haj!

Skriv nåt fint
Skrevs av: jess

du är så fin! verkar som om du trivs bättre än bäst. blir så glad för din skull! känns som om du äntligen hittat rätt :)

2011-09-03 @ 13:31:22

Åsikt eller annan kommentar:

Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej!)

Hemsida:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com